Benvinguts al Blog

Hem creat aquest espai per tal de ficar-vos al dia de les novetats literàries tant per adults com juvenils i infantils o qualsevol altre esdeveniment relacionat amb la biblioteca.
També tractarem el Club de lectura que tenim a Bellvís, on farem menció de les seves reunions i visites dels diferents escriptors que passin per la vila.
Esperem sigui aquest un espai de profit cultural per a tothom.

lunes, 2 de julio de 2012

ORQUÍDIES BLANQUES A CENTRAL PARK

Al cap de dues hores vaig arribar a la Zona Zero. Hi havia com d'esma. Sense propòsit. Alguna veu llunyana m'hi havia atret. En arribar-hi va deixar d'existir. Em trobava davant d'un abisme i, si hagués pogut, m'hi hauria llançat. No semblava jo mateixa, sempre tan eixelebrada i materialista. Alguna cosa s'anava transformant a dins meu. I no sabia si m'agradava. Sentia com una profanació que la vida frenètica de la ciutat hagués envaït  de nou aquell entorn  que havia estat escenari de tant dolor. (...)

No hay comentarios:

Publicar un comentario