Benvinguts al Blog

Hem creat aquest espai per tal de ficar-vos al dia de les novetats literàries tant per adults com juvenils i infantils o qualsevol altre esdeveniment relacionat amb la biblioteca.
També tractarem el Club de lectura que tenim a Bellvís, on farem menció de les seves reunions i visites dels diferents escriptors que passin per la vila.
Esperem sigui aquest un espai de profit cultural per a tothom.

miércoles, 5 de diciembre de 2012

EL MEU PARE ES UN MAFIÓS

Tot va començar fa exactament deu dies. Era divendres a la tarda i era al Galexico, un bar de Gràcia. A mi la cervesa em fa pixar molt (mai no sé si això és bo o dolent), així que tot i que feia menys de vint minuts que havia anat al lavabo, em vaig aixecar per tornar-hi. I mentre estava pixant, vaig veure que entrava un paio amb una pinta força extranya. Se'm va posar a pixar al costat. I, tot i que no sóc gens paranoies amb aquestes coses, estava segur que em mirava de reüll...(però no allò típic de mirar-me el tema per comparar mides; em mirava a la cara). I de sobte, sense dir res, treu un punyal i me'l clava!

No hay comentarios:

Publicar un comentario